Bestuursleden gezocht

Actieve en gezellige GroenLinks afdeling Lelystad zoekt nieuwe enthousiaste bestuursleden.

Er zijn binnen het bestuur van GroenLinks Lelystad is een vacature voor een voorzitter en een algemeen bestuurslid.

Het bestuur van GroenLinks Lelystad bestaat op dit moment uit 3 personen: een vaste penningmeester, een secretaris en een bestuurslid. Graag maken wij het bestuur weer compleet tot vier of vijf vaste leden, die samen zorgen voor de algemene bestuurstaken, versterken van de contacten met de leden en met de fractie.

Het is zeker bespreekbaar om een of meerdere van de taken onder jouw verantwoording bij andere leden neer te leggen. Enkele leden hebben zich al gemeld voor specifieke taken, maar ambiëren geen bestuursfunctie.

Het bestuur vergadert gemiddeld eens in de zes weken. Vanzelfsprekend heb je sympathie voor GroenLinks, maar het is geen must om nu al lid te zijn.

Kandidaten die na een gesprek geschikt worden bevonden, draaien eerst tenminste twee maanden mee in het bestuur als aspirant-lid. Wanneer  dit wederzijds bevalt, worden zij aan de ledenvergadering voorgedragen als permanent bestuurslid voor een periode van tenminste twee jaar.

Interesse? Neem contact op met het bestuur van GroenLinks Lelystad, Marjolein van Rijn, e-mail: mvanrijn.lelystad.groenlinks@gmail.com